طراحی ویلای کوچک
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

طراحی ویلای کوچک

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

طراحی ویلای کوچک، داشتن یک خانه بزرگ برای بسیاری از ما یک رویا است. چشم انداز داشتن خانه های لوکس در اکثر جمعیت های شهری مشتاق در حال افزایش است که به آنها دارای ارزش بالایی می شود. یکی از بهترین گزینه ها برای این نوع اقامتگاه، ویلا است. طرح‌های ویلا با زمین‌های بزرگ اطراف خانه با امکانات مجلل مانند استخر، باغ، سالن‌های ورزشی و بسیاری موارد دیگر، جذاب شده‌اند.

ویلا که معمولاً در حومه شهر واقع شده است، یک خانواده یک خانواده را در خود جای داده است و می تواند مطابق با سلیقه شما تزئین شود.

ما طرح‌های مدرن و شیک ویلایی را به شما ارائه می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا طرح مورد علاقه خود را نهایی کنید.

خطوط تمیز با مینیمالیسم شدید برخی از ویژگی های چشمگیر طراحی ویلاهای معاصر هستند. این طرح به زیبایی معماری رواج یافته از دهه 1920 تا 1950 را با لمسی مدرن در بر می گیرد. طراحی شیک ویلای مدرن نمایانگر سبک های معماری همیشه در حال تکامل روند فعلی است.

اگر طرح های طراحی ویلا شما دارای پاسیو، بالکن و عرشه آفتابگیر، تراس پشت بام است، بدون شک شما به دنبال طراحی ویلا اسپانیایی هستید. فضاهای بدون درز داخلی و خارجی این مکان زیبا زیبا به نظر می رسد. این ساختمان تک طبقه با اضافه شدن نور استثنایی علاوه بر یک استخر شنا بزرگ تر شده است.

داشتن یک ویلا برای بسیاری از ما یک رویا است. این طرح ویلای کوچک برای افرادی که عاشق تجمل و تجمل ملک هستند اما نمی خواهند فضای زیادی را اشغال کنند گزینه مناسبی است. این طرح دارای تمام عناصر معماری یک ویلا مانند یک باغ کوچک در اطراف خانه، جای پارک برای وسیله نقلیه شما و ... است. ترکیب رنگ و ظاهر شیک خانه به زیبایی خودنمایی می کند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: